sobota, 30 maja 2015

Dzień dobry !

Hey wszystki ! 
Ogolnie jestem nowa . Miałam wcześniej różne inne blogi ale po jakimś czasie zaczeły mnię nudzić nie byłam systematyczna :( ale teraz biorę się w garść zaczynam wszyszko od nowa . Tak duża zmiana w moim życiu , nareszcie . Pstawiłam sobie wiele wyswań sprubuje im podołaś . Obiecuje że posty będą 1-2 razy w tygodniu . Mam nadzieje że miło mnie tutaj przywitacie . Dobra dobra ... Może kilka faktów na sam początek ... Może tak z ...10 :]
1. Mam na imię Oliwia , a na drugie Wiktoria
2. Chodzę do 1 klasy gimnazjum o profilu siatkarskim 
3. Jestem jedynaczką 
4. Urodziła się 20.11.2001 roku
5. Mam psa - buldoga francuszkiego 
6. Mieszkam w małej miejscowość Świętochłowice nie dalego Chorzowa
7. Nie należe do żadnego z fandomów 
8. Mój snap : oliwkamalinkaa
9. Umię jeździć na snowboardzie 👌
10. Jestem niską osobą 
 Dobra to tyle na dzisiaj :) postaram się jutro dodać kolejny post z mojego spływu kajakowego 😊 

Tu macie moje zdj ne dawno zrobione :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz