sobota, 7 listopada 2015

2k15 Warsaw

Hey kochani !

Dawno postów nie było tutaj . 
Bardzo was za to naprawdę przepraszam .

No ale nie o tym w tym poście. Spełniło się jedno z moich marzeń , fakt faktem może niektórym się wydać dziecinne . Od piątku do czwartku czyli 5 i 6 listopad pojechałam do Warszawy .
W sumie udało mi się tam pojechać przez przypadek dlatego że ogólnie wycieczkę organizował mój nauczyciel z WOS-u dla licealistów z rozszerzenia .

W wawie byliśmy jakoś po 10 pojechaliśmy do schroniska zanieść swoje rzeczy . Mieszkaliśmy w schronisku które mieściło się bardzo blisko Łazienek Królewskich do których oczywiście poszliśmy. 
Kolejnym punktem naszej wycieczki był sejm . W sumie mieliśmy szczęście w nieszczęściu kiedy przewodniczka nas po nim oprowadzała spotakiśmy korwina do którego nie mogliśmy iść .
No dobra poszliśmy do tego sejmu no ale nasze zwiedzanie trwało jakoś do 15 pośliśmy na metro i pojechaliśmy do budynku TVP . Pan który nasz obrowadzał zaprowadził nas po studiu gdzie nagrywają ,, Świat się kręci ''.

A na zakończenie pierwszego dnia mieliśmy 2;30 godz w Centrum Warszawy . Gdzie poszliśmy ?
No jak to gdzie oczywiście do Złotych Tarasów.
Zrobiłam malutkie zakupy które za niedługo zobaczycie na haulu .

W drugim dniu byliśmy w Centrum Nauki Kopernika.
Chyba najlepszy puntk wycieczki 





   
  

  





















Czarna bluzka - H&M
Szara bluzka - Dekatlon
Czarne spodnie - Bresha
Buty - Adidas Super Star
Futerko - Reserved
Worek - Vans

10 komentarzy:

  1. Sama chciałabym pojechać do wawy
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. Takie wycieczki zawsze są fajne :D
    Pozdrawiam jeeverlly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszkam pod Warszawą :). Super zdjęcia i wycieczka :).
    http://kvlinowska-kvlinowskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjecia ładne i super ze spełnilaś swoje marzenie (jedno z wielu) jednak dalej nie moge zrozumieć jednego... Zlote tarasy to zlote tarasy, sklep jął kazdy inny wiec noe rozumiem po co ten zachwyt.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To dobrze, że wyjazd się udał :D Ja mam taką malutką nadzieję, że kiedyś również będę mogła być w Warszawie. Jedyne co to przez Warszawę przejeżdżałam.. Haha a jeśli nadejdzie ta chwila to nie obejdzie się bez złotych tarasów! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam Twoje wszystkie posty i naprawdę fajnie piszesz :) Oczywiście obserwuję i czekam na następne posty Pozdrawiam :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa stylizacja i fajny post - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super outfit i zdjęcia, też chcę superstary <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Warszawa fajne miasto :) bardzo spoko futero1
    dodaje do obs
    zapraszam na www.weemini.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz fajny styl pisania, jednak gdzieniegdzie pojawiają się błędy stylistyczne, popracuj nad tym, a wszystko będzie ok. Plus taka uwaga nie dawaj spacji przed kropką, bo to strasznie razi w oczy, przepraszam, że się czepiam.
    Cieszę się, że spełniłaś marzenie, ja wciąż pracuję nad ich kreowaniem.
    Zapraszam do siebie:
    http://loving-can-hurt-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń