poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Holiday #02

  ♥

Hey kochani !
W tym tygodniu na moim blogu pokażą się 2 nowe posty , związane z moim krótkim wyjazdem na Słowację . Jedyne 3 dni , lepsze to niż siedzenie w domu . 

Tak ten czas szybko nam zleciał że już za nie cały miesiąc znów szkoła .
Dla mnie lepiej bo to właśnie w sierpniu wyjeżdżam w różne miejsca :
Słowacja, Grecja , no i oczywiście Polska .
No ale nie o tym chciałam wam powiedzieć w tym poście tylko o tym co zabrałam ze sobą do Słowacji.

Mam nadzieje że wam też pomogę i pokaże co wy też moglibyście wziąć na wyjazd jeżeli nie wiece .
Ja właśnie często tak mam że inspiruje się innymi osobami i to mi pomaga w pakowaniu. 
Może akurat wam pomogę

Do torebki zabrałam ze sobą :
- szczotkę Tangle Teezer - Rossmanna 
- okulary przeciwsłoneczne - H&M
- futerał na okulary - Primarka 
- rączkę do selfie - ebay
- ładowarkę i słuchawki do iphona 
- portfel - claire's
- kosmetyczkę - Primark


Do malutkiej kosmetyczki spakowałam kosmetyki do makijażu :
- maskarę  Maybelline ( Rocket Volum' Express)
- cienie do brwi NYX
- podkład Rimmel ( Wake Me Up )
- 2 korektory pierwszy; Lovely Magic Pen
drugi : Senergen  Coverstick
- pędzel do korektora
- pędzel do podkładu i pudru
- puder L'Oreal (True Match )


Za to większej kosmetyce wzięliśmy :
- masło kakaowe Ziaja
- żel myjący do twarzy Under Twenty
- olejek arganowy
- antyperspirant Nivea
- tonik
- szampon do włosów
- balsam do ciała Ziaja 
- antybzzyk Ziaja
- kremy z filterm Ziaja 
- chusteczki do okularów Rossmann



Z ubrań wziełam :
- 3 T-shirty 
- 2 bluzy 
-2 stroje kąpielowe 
 - 2 pary szortów
- spodnie Boyfriend 
- bieliznę 
-adidasy Superstary
-klapki 
- kurtę dżinsową 
- 2 narzutki


Do tego wziełam laptopa oraz ipada.

Mam nadzieję że wasze wakacje będą udane 

 




3 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia. Ja byłam w lipcu w Grecji! Polecam! Myślę, że Ci się spodoba tak samo jak mi :)
    beautifulsees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Ja też już byłam w Grecji teraz jadę tam drugi raz ,ale tym razem są to kolonie :).

      Usuń
  2. Śliczny blog <3 i na dodatek bardzo ciekawy :) Obserwuję <3

    donut-worryy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń