niedziela, 27 września 2015

Ulubieńcy września


Hey kochani!
Chciałabym was serdecznie zaprosić na nową serię na moim blogu.

Od teraz pod koniec każdego miesiąca pojawiać się będzie post z ulubieńcami danego miesiąca.
W tym miesiącu chciałabym wam przedstawić moich ulubieńców , ale przed tym wszystkim chciałabym was bardzo przeprosić za moją nie obecność.
Nie miałam czasu na bloga , ale od teraz nie powinna się pojawić żadna dłuższa seria.
Postanowiłam sobie uporządkować sobie wszystko by zaleźć czas na bloga .

Wracając do głównego tematu dzisiejszego posta.




        Ulubieńcy września


              Kosmetyk:


Jest to odżywka firmy Schwarzkopf Gliss Kur Hair Repair - włosy bardzo zniszczone i suche

Zauważyłam fakt faktem nie za duże zmiany , ale są i do tego ten produkt naprawdę ślicznie pachnie.
Polecam ją osobą o średniej długości włosów. 
Włosy po niej mają ładny połysk , fajną objętość.
         Naprawdę polecam.  




Cienie do brwi - NYX kolory ciemne

Ten o to produkt jest zdecydowanie moim ulubieńcem.
Używałam go codziennie , 
Żaden makijaż nie był bez niego .



Ostatni ulubieniec kosmetyczny - Puder L'OREAL the power TRUE MATCH nr .3

2 w 1 puder + lusterko bardzo lubię to połączenie.
Długo trzymał się na cerze , nie świeciła się .



    Blogi :


Oj tak ten blog zdecydowanie jest moim ulubieńcem .
Przez ostatni czas bardzo ciekawiło mnie wszystko co dzieje się do okoła Jessiki Mercedes.




Jeśli śledzicie bloga i życie Juli to w tym miesiącu dużo się u niej działo ; urodziny, kobieta roku
Glamur.
Jej bloga też bardzo często w tym miesiącu czytałam 




 Muzyka:


Justin Bieber - What do you mean ?

Piosenka która ukazała się pod koniec wakacji nadal jest na mojej liście ulubionych. 





Felix - Ain't Nobody





Film :

Więzień Labiryntu : Próba Ognia 

Druga z cyklu ekranizacji bestsellerowych powieści Jamesa Dashnera, thriller science fiction, którego akcja rozgrywa się w świecie dotkniętym wielkim kataklizmem. Znalezienie wyjścia z Labiryntu miało być końcem. Żadnych więcej niespodzianek, żadnych puzzli. I żadnego uciekania. Thomas był przekonany, że jeśli Streferzy zdołają się wydostać, odzyskają swoje dawne życie. W Labiryncie życie było łatwe. Było jedzenie, schronienie i względne bezpieczeństwo. Ale w świecie poza Labiryntem koniec został zapoczątkowany już dawno temu…  





   Jedzenie :

Jogurt Jogobela - truskawka i czarna porzeczka 




Książka: 

Rainbow Rowell - Fangirl

Wren i Cath to siostry bliźniaczki „podobne” do siebie jak ogień i woda. Wren chce w życiu spróbować wszystkiego. Lubi imprezować, randkować i poznawać nowych ludzi. Cath woli siedzieć w ich wspólnym pokoju i pisać fanfiction do książki, która zawładnęła całym jej światem. Jest fanką nastoletniego czarodzieja Simona Snowa. Wróć! Jest Prawdziwą Fanką, która… ma swoich własnych fanów, bo pisze fanfiki o Simonie.
Mimo że tak różne, dziewczyny są nierozłączne. 
Gdy bliźniaczki rozpoczynają naukę w college’u, ich drogi się rozchodzą – Wren nie chce już mieszkać z siostrą. Cath musi opuścić swój bezpieczny świat i stawić czoła rzeczywistości. Na swojej drodze spotyka Reagan (Cath prędzej dogadałaby się z Marsjaninem niż z nią) i wiecznie uśmiechniętego Levi’ego (czy on kiedyś zrozumie, co to jest przestrzeń osobista?) oraz panią profesor od kreatywnego pisania (która wszelkie fanfiki uważa za plagiaty).
"Fangirl" to opowieść o przyjaźni wbrew różnicom i o trudnej sztuce dojrzewania. To historia o ludziach, którzy kochają książki tak bardzo, że stają się one ich całym światem.



Liczę że ulubieńcy wam się spodobali zapraszam do komentowania ☟ oraz zaobserwowania bloga na samej górze tam ☝



37 komentarzy:

  1. Sama mam tą odżywke do włosów i uwielbiam ją. Jest świetna :)
    Obserwuje http://cherryskyblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam dużo o tej książce, a wydaje się być bardzo ciekawa, więc muszę po nią sięgnąć. :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O ksiazce slyszalam ,jednak jej nie cztalam ;) ,kolejna osoba kusi ;)
    Piosenka Jusina takze w moich ulubiencach :)
    http://blackdark-mocha.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy muszę w końcu kupić fangirl

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą piosenkę, o książce słyszałam i coraz bardziej kusi mnie żeby ją kupić, zapraszam do siebie dziennikchanelki.blog.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo 'Fangirl' od dawna chce to przeczytac, jestes juz ktoras z kolei osoba ktora poleca tę ksiazke!! Fajny post, obserwuje:)
    Liczę na rewanz

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabyś nie robić zdjęć przy sztucznym świetle, wychodzą żółte i na zdjęciach jest brzydki cień, dodatkowo zadbalabym o jednolite tło

    viicziii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fangirl! Uwielbiam :)

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bieber?! o matko
    fungirl superowa
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietni ulubiency :) Bardzo kreatywny blog, oby tak dalej!
    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietni ulubiency :) Bardzo kreatywny blog, oby tak dalej!
    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietni ulubiency :) Bardzo kreatywny blog, oby tak dalej!
    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super ulubieńcy
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Również byłam na filmie Próby ognia, gdzie jak dla mnie najlepszą rolę odegrał Aidan Gillen bedący czarnym charakterem :) polecam ci przeczytać książke jest równie świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez kocham te 2 piosenki! Super post btw! <33

    Kazdy komentarz i nowa osoba na bogu wywoluje usmiech na mojej twarzy <3

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ulubieńcy :*

    http://pisanedlasiebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ulubieńcy :*

    http://pisanedlasiebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym iść na Więzień Labiryntu. Oglądałam pierwszą część i jest świetna! Do tego gra tam Dylan O'brien :D
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post! A tymczasem zapraszam również do siebie :) KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie rzadko zdarza się ulubieniec no może raz na rok znajdę coś z czym nie mogę się rozstać prze kolejne miesiące a nawet lata ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post, masz super bloga.
    http://lifee-friends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Też bardzo lubię odzywki Gliskura :-) miałam już kilka wersji :-)
    Muszę spróbować tego smaku Jogobelli ;-)

    http://k24-7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny blog, ciekawie pisane posty :)

    Obs/obs? Zacznij i napisz w komentarzy a ja się odwdzięczę :*

    http://pomidorova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny post ;)
    olivczili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super ulubiency :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/09/300915-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam tą odżywkę, jest świetna!:3
    Fajni ulubieńcy :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam Maff :)
    Wiele pozytywnych komentarzy słyszałam na temat "Fangirl", więc chyba sama zacznę czytać!

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Musze przeczytać Fangirl! Piosenka Ain't Nobody jest cudowna!

    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow ! Świetny blog i post ! Obsrwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. mam tą odżywkę i szampon jestem z nich zadowolona :) zapraszam http://evelciovelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. powiem, ze ciekawych masz ulubiencow ;) Świetny post! Bardzo podoba mi się twój blog i postaram się wpadać częściej :) A tymczasem zapraszam róznież do siebie MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajni ulubieńcy! Świetne piosenki wybrałaś! :)

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥ ♥Zapraszam na konkurs♥

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawi ulubieńcy, znam jedynie odżywkę z Gliss Kur, bo sama jej używam od bardzo dawna i uważam, że jest rewelacyjna. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny wpis :) Ja też mam tę odżywkę i średnio pomaga ale używam dla zapachu :>

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń